תחבורה ציבורית בדובאי

תחבורה ציבורית תמיד יכולה לעשות כאב ראש. אפילו בארץ כאשר אתם שולטים היטב בשפה, ונעזרים במוביט ועוד כל מיני אפליקציות, לפעמים אתם מתבלבלים. אז אדרבא ואדרבא כאשר אתם בחו“ל. ישנם מקומות בהם התחבורה הציבורית היא ממש קשה ומסובכת, ואינה ערוכה לשרת תיירים שאינם מדברם את השפה המקומית. וישנם מקומות בהם נעשו מאמצים על מנת לתת פתרונות תחבורה ציבורית יעילים וקלים לשימוש. ודובאי היא אחד המקומות בהם התחבורה הציבורית קלה לשימוש.

אז רגע לפני שאתם עולים על מוניות לנתב“ג, חשוב לחקור ולדעת מהן אפשרויות התחבורה העומדות לרשותכם בדובאי. ולצורך ההתחלה, כדאי לשים דגש על ההגעה משדה התעופה אל בית המלון.

בדיוק כפי שבארץ יש מוניות לנתב“ג, גם בכל מדינה אחרת יש שירותי מוניות האוספים אנשים משדה התעופה. אך בדרך כלל המחירים עבור התיירים גבוהים למדי, ולעתים יש פתרונות נוחים וזולים באופן משמעותי.

לצורך הגעה משדה התעופה אל העיר, תוכלו לעשות זאת באמצעות רכבות, אוטובוסים, שאטלים ושירותי מוניות. מדובר בסך הכל במרחק של פחות מ 5 קילומטר.

אז מה קורה בדובאי

שימו לב שעל מנת לנסוע ברכבות ובאוטובוסים, עליכם להצטייד מראש בכרטיסי נסיעה נטענים, ממש כמו הרב קו שלנו. ניתן לרכוש את הכרטיסים בתחנות וגם בשדה התעופה.

ישנם 3 סוגי כרטיסים המתאימים עבור תיירים:

אדום – זהו כרטיס יומי, לעד 10 נסיעות במטרו בלבד. ניתן לממש את הכרטיס עד 90 מרכישתו.
כסוף – כרטיס זה אינו מוגבל בזמן (תוקפו ל 5 שנים). וניתן תמיד להטעין אותו בעוד נסיעות. הוא מתאים לאוטובוס ולרכבת, והחיוב נעשה לפי תחנות העליה והירידה.
זהב – כרטיס בעל מאפיינים דומים לכרטיס הכסף, אך מיועד עבור נסיעות במחלקה ראשונה.

אמצעי תחבורה בדובאי

אוטובוסים – אוטובוסים מגיעים אל כל האתרים והאטרקציות, והם גם פועלים בתדירות גבוהה מעט בסופי השבוע. האוטובוסים חדישים ונוחים, רק צריך להתרגל לכך שקיימת הפרדה בין נשים לגברים. בעזרת אפליקציית RTA Dubai תוכלו להתמצא באוטובוסים.

המטרו של דובאי – המטרו יעיל מאוד, ומגיע בתדירות גבוהה. אך שימו לב כי ישנן שעות שהוא עמוס מאוד. גם כן קיימת הפרדה בין נשים לבין גברים. המטרו פועל מידי יום מהשעה שש בבוקר ועד 11 בלילה. בסופי השבוע משעה עשר ועד 1 בלילה.
מוניות – אם אתם מרגישים רתיעה מהתחבורה הציבורית, תוכלו לנסוע במוניות. הן זמינות בכל מקום. ניתן לתפוס מונית ברחוב, וניתן גם להזמין באפליקציה. כל המוניות בדובאי הן בעלות מראה אחיד, מלבד צבע הגג המבדיל בין החברות השונות.
מונרייל – רכבת זו יכולה לשמש לצורך ביקור באיי הדקל. יש לה מסלול החוצה את הדקל מבסיסו ועד מלון אטלנטיס. זהו מסלול של 5.5 קילומטר. למעשה זהו אמצעי התחבורה הציבורית היחידי באיי הדקל.

החשמלית של דובאי – נחמד לנסוע ברכבת החשמלית של דובאי, וזוהי הזדמנות ליהנות מנופי העיר. היא עוצרת בכמה נקודות מרכזיות, אך יש לה מיעוט תחנות ולכן פחות פופולרית בקרב התיירים.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!