פודקסטים מומלצים לקראת הטיסה

טיסות לחו“ל הן תענוג גדול, על כך אין עוררין. אם אתם נמצאים עכשיו על מונית לשדה התעופה, אתם בוודאי חווים את ההתרגשות והציפייה לקראת כל ההרפתקאות המחכות לכם, יחדיו עם האנשים שאתם אוהבים. אבל לא נשכח כי נסיעות לחו“ל גם מאפשרות לכם ליהנות מרגעים של שקט, בהם אתם מנותקים מטרדות היום יום. זוהי אולי אחת הסיבות מדוע אנו יוצאים לחופשה. אך הרגעים הללו, הם רגעים בהם אתם יכולים להרחיב אופקים, ללמוד דברים חדשים ואפילו להכיר את עצמכם יותר טוב. ומסתבר כי פודקאסטים הם דרך מעולה להפיק את המיטב מכל אותם הרגעים.

אם זו הטיסה הארוכה, או נסיעות לילה ארוכות. ואולי זה כבר מתחיל כאשר אתם יושבים רגועים במונית לנתב“ג, פודקאסטים תמיד יכולים לסייע להעביר את הזמן ולהעשיר את אותם הרגעים הנפלאים.

פודקאסטים הם פשוט הרצאות או ראיונות בהם מדברים על נושאים שונים ומגוונים. ניתן לשמוע אותם בספוטיפיי וגם בפלטפורמות אחרות.

מה מיוחד בפודקאסטים

הפודקאסטים מגיעים בכל שפה, כולל עברית. וישנם אנשים מעניינים מאוד המדברים על סוגיות שונות וכל מיני דברים מעניינים. חלקם מוכרים, אחרים קצת פחות. בשורה התחתונה, כל אחד יכול למצוא את הפודקאסט המתאים עבורו. אתם מוזמנים לנסות למצוא פודקאסט בנושאים המעניינים אתכם, או דווקא לנסות תחומי עניין חדשים.

אחד הדברים בפודקאסטים הוא היכולת שלהם להתעמק בנושאים בצורה רחבה ומעמיקה, דבר שהתקשורת המסורתית נכשלת לעשות. למשל האם ראיתם בטלוויזיה או שמעתם ברדיו דיון על הרפורמה המשפטית שלא כלל צעקות וססמאות נדושות של תומכים ומתנגדים? בפודקאסטים, תוכלו לשמוע דעות לכאן ולכאן. אך במקום ססמאות, תוכלו לשמוע ניתוחים מעמיקים ומעניינים. וזה נכון לגבי כל נושא.

טיפ – אם יש לכם חיבור לאינטרנט, תוכלו תמיד למצוא פודקאסטים. אך תוכלו להוריד אותם ולשמור בטלפון שלכם, ולהאזין גם במקומות בהם אין אינטרנט זמין, כמו למשל במטוס. אם עכשיו אתם כבר נמצאים במונית לשדה התעופה, אתם יכולים לנצל את הזמן ולחפש פודקאסטים להאזנה אחר כך. למעשה כבר שאתם נמצאים על מוניות לשדה התעופה, אתם יכולים להאזין, הרי אינכם צריכים להיות טרודים מהנהיגה…

פודקאסטים מומלצים על פי תחומים

עושים פוליטיקה – פודקסט בהגשת דפנה ליאל עבור אוהבי הפוליטיקה והאקטואליה. כאן דפנה ליאל מראיינת פוליטיקאים ואנשים שונים, ויחדיו בוחנים תהליכים וסוגיות פוליטיות בצורה מעמיקה.

היסטוריה לילדים – פודקאסט של תאגיד השידור הישראלי. פודקאסט המדבר על אירועים היסטוריים ומגיש אותם בצורה מעניינת ואטרקטיבית גם עבור הקהל הצעיר.

צק אין – עבור אלו שממש אוהבים טיולים ונסיעות, וגם עכשיו שהם כבר בדרך לשדה התעופה הם חושבים על היעד הבא; זהו הפודקאסט בשבילכם, כאן תוכלו לשמוע הכל על תיירות וטיולים.

יוצאים לחופש – עוד פודקאסט עבור אוהבי הטיולים. כאן ארז קנלו מארח אנשים שונים והם מספרים על חוויותיהם בחו“ל, וטיפים ומידע שימושי לכולם.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!