ספרים מומלצים לטיסה

עומדים לטוס לחו“ל ? חשוב שתכינו את המזוודה והתיק בזמן ואל תשאירו שום דבר לרגע האחרון. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם על מונית לנתב“ג ונזכרים פתאום ששכחתם את המטען של הטלפון או חס וחלילה הדרכון שלכם.
זכרו כי עליכם להכין מזוודה ובה כל הדברים שאתם צריכים במהלך החופשה, אבל גם תיק קטן עם הדברים שתצטרכו במטוס. לא ניכנס הפעם לרשימה של הדברים המומלצים, אלא רק נזכיר לכם כי כדאי להביא משהו שיעסיק אתכם במהלך טיסות ארוכות. וההמלצה שלנו היא להביא ספר. גם אם אינכם נוהגים לקרוא ספרים באופן קבוע, זוהי ההזדמנות שלכם לעשות משה שונה. ספר טוב יכול להעביר את הזמן בטיסה, וגם לשמש אתכם על חוף הים או בנסיעות ארוכות במהלך החופשה.
איזה ספרים מומלצים לטיסה?

הנעלמים – הרלד קובן

יש הרבה המבקרים את ספריו של הרלד קובן וטוענים שהם תמיד אותו דבר. אבל עדיין לא ניתן לקחת ממנו את ההצלחה. ספריו של הרלד קובן נחשבים לספרי הטיסה האולטימטיביים. הם אולי לא ישנו את החיים שלכם, וסביר להניח שאחרי כמה ימים בכלל תשכחו מהם. אבל תהיו בטוחים שהספר הזה יעביר לכם את הזמן וירתק אתכם. ואולי אפילו יעשה לכם חשק לקרוא ספרים נוספים פרי עטו. הנעלמים נחשב לאחד המצליחים ביותר בין ספריו. תאמינו לנו שאם תתחילו לקרוא את הספר כבר במונית לנתב“ג, הזמן יעבור לכם במהירות.

ארבעה בתים וגעגוע – אשכול נבו

זהו רומן ישראלי של אשכול נבו. מתאים עבור מי שלא יכול להתנתק מהישראליות והקונפליקטים הישראלים גם כאשר הוא נמצא בחופשה בחוץ לארץ. ספר זה נוגע בהיבטים שונים של הישראליות על כל צבעיה, באמצעות סיפורים של ארבעה זוגות המתגוררים בירושלים. הוא משלב סוגיות אישיות ואוניברסליות, כמו געגוע לאישה שעזבה או געגוע לאח שנהרג במלחמה, על רקע אירועים מתוך ההוויה הישראלית.

החיים הסודיים של הדבורים – סו מונק קיד

ספר קצת כבד הלוקח אותנו אל הצדדים היותר אפלים של החברה האמריקאית. גיבורת הספר היא ילדה מעיירה בארצות הברית, מנודה וללא חברות. ובנוסף לכל סובלת מהתאכזרות של אביה. היא חוברת יחדיו עם רוזלין, אפרו אמריקאית שהותקפה על רגע גזעני. ויחדיו הן נמלטות ויוצאות למסע ברחבי ארצות הברית של שנות השישים. הספר מעלה סוגיות אנושיות, דמויות מרגשות וגזענות שלצערנו רלוונטית בכל מקום ובכל תקופה.

אישתו של הנוסע בזמן – אודרי ניפנגר

הספר הזה הוא לא מה שהוא נראה בהתחלה, וכדאי לדעת כי ההשראה לסיפור היו דווקא מערכות היחסים הכושלות של הסופרת ולא ענייני המדע הבדיוני. זהו ספר מרגש עד דמעות.
גיבור הסיפור הוא הנרי הסובל מפגם גנטי מוזר למדי – פגם גנטי הגורם לו לנסוע בזמן ללא שליטה ולזמן בלתי ידוע. הנסיעות הפתאומיות בזמן לוקחות אותו ערום לסיטואציות בלתי צפויות. אך אולי הגיבורה האמתית של הסיפור היא אישתו קלייר הנאלצת להתמודד עם כל אותן היעדרויות בלתי צפויות.
ואם אתם כבר על מונית לנתב“ג ולא לקחתם אתכם ספר, תהיו בטוחים כי תוכלו לרכוש בשדה התעופה.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!