מוזאונים מומלצים לטיול עם ילדים

חופשה של כל בני המשפחה יכולה להיות אחת מן השתיים, או חופשה מושלמת או סיוט מושלם. לכם ההורים יש ציפיות מסוימות מהחופשה, ואלו הן לא בהכרח אותן הציפיות של הילדים. חשוב לתכנן היטב על מנת שכולם ייהנו. וזה ממש לא דבר שיש להשאיר לרגע האחרון. כבר ברגע ההתלבטות על היעד לחופשה, עליכם לבחון את האטרקציות שיכולות להתאים לילדים ולמשפחות. המטרה היא שברגע שתעלו על מוניות לנתב“ג, כבר תהיה לכם תכנית ברורה ולא יהיה משא ומתן, או ציפיות שונות של ההורים ושל הילדים.

הפעם הבאנו לכם כמה המלצות על מוזאונים מומלצים לילדים מסביב לעולם.

מוזאונים עבור הילדים

מוזאון התחבורה בלונדון

ואם הזכרנו מונית לנתב“ג, אז עוד משהו בענייני תחבורה… יש האומרים כי זהו אחד המוזאונים המוצלחים ביותר. עם הכניסה למוזאון אתם יוצאים למסע מרתק בזמן. תחילתו של המסע היא בימים הראשונים של התחבורה הציבורית בלונדון. כך תוכלו להיחשף לאמצעי התחבורה שהיו כאן לפני מאה שנה ואף לפני. תוכלו לראות כיצד הטכנולוגיות והתחבורה התפתחו, ועוד הרבה פרטים מעניינים על התחבורה הציבורית של לונדון אשר השפיעה על כל יתר העולם. המוזאון כולל פעילויות לילדים ופעוטות, אך גם המבוגרים ימצאו כאן עניין.

מוזאון המדע של סן פרנסיסקו

מוזאון המדע של סן פרנסיסקו, ידוע בשם אקספלורטוריום (Exploratorium), והוא נחשב לאחד הטובים בקליפורניה. הוא פונה לקהל ילדים עד גיל 14, אך גם מבוגרים מהם ואפילו ההורים יכולים ליהנות כאן. למעשה המוזאון אפילו מקדיש ערב אחד בשבוע עבור פעילויות רק למבוגרים.

יש כאן הרבה מיצגים, מסוג הדברים שמזמינים את הילדים לגעת ולנסות דברים. יש כאן הרבה אשליות אופטיות ודברים מעניינים.

מוזאון המבוך בגרמניה

מוזאון המבוך (Labyrinth Children's Museum) בברלין נחשב לאחד המוזאונים המובילים בגרמניה בקטגורית המוזאונים לילדים. הוא תוכנן עבור ילדים מגיל 3 ועד גיל 12, ויש כאן מגוון תצוגות הנוגעות לעולמם של הילדים. מתצוגות של עולם הילדים, ועד נושאי תרבות, נושאי בריאות ועוד דברים מעניינים. וכמובן זה גם מוזאון שבו הילדים מוזמנים לגעת ולנסות דברים.

המוזאון להיסטוריה של הטבע

זהו אחד המוזאונים המפורסמים ביותר בעולם, ובין הוותיקים שבהם. הוא מעולה עבור הילדים, אך הוא אינו מוגדר כמוזאון ילדים. זהו באמת מוזאון המתאים לכל גיל ולכל תחומי העניין. יש כאן אינספור תצוגות הקשורות לטבע, העולם שמקיף אותנו והיקום בכלל. הוא נותן לכם מבט אל העבר ומבט אל העתיד וכמובן שיש כאן גם דברים שיועדו במיוחד לילדים.

כאן תוכלו לראות מיצגים הכוללים מומיות ממצרים העתיקה, מאובנים, עצמות ופוחלצים ועוד אינספור מוצגים מכל רחבי תבל. המוזאון תמיד מתחדש ומתקדם, ויודע לספק חוויה מעולה היום כפי שעשה גם לפני מאה שנה.

זהו דרך אגב המוזאון המככב בסרט ”לילה מוטרף במוזאון 3“.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!