מדוע אנשים מעדיפים מוניות לנתב“ג?

כל אחד טס למקום אחר ומסיבה אחרת. לעתים אנו טסים לעבודה בסיאטל, ולפעמים חופשה משפחתית באורלנדו או פריז. אבל יש משהו משותף לכולם – הדרך של כולם מתחילה בשדה התעופה בן גוריון. וכל אחד שואל את עצמו כיצד להגיע לשדה התעופה. השיקולים של כל אחד יכולים להיות שונים, אבל בשורה התחתונה נראה כי רוב הישראלים בוחרים במוניות לנתב“ג. ולא רק הישראלים, גם תיירים רבים בוחרים בשירותי הסעות לנתב“ג.

מוניות לשדה התעופה הן אינן האפשרות היחידה. אתם יכולים לעשות את הדרך גם באמצעות אוטובוסים, רכבת ישראל, וגם רכבכם הפרטי. אך מדוע בכל זאת ישראלים רבים בוחרים בשירותי המוניות? להלן הסיבות.

זמינות 24 שעות ביממה – שירותי מוניות לנתב“ג זמינים 24 שעות ביממה. כלומר לא משנה באיזו שעה אתם צריכים להיות בשדה התעופה, תמיד תוכלו להזמין מונית. לצערנו איננו יכולים להגיד את אותו הדבר על האפשרויות האחרות. האוטובוסים ורכבת ישראל אינם פועלים 24 שעות ביממה. אם תסמכו עליהם אתם עשויים למצוא את עצמכם יוצאים מהבית מוקדם מידי, רק בשביל להתאים לשעות של התחבורה הציבורית. או מחכים זמן רב בשדה התעופה בחזור.

כאן לא שובתים ולא עושים שיפוצים – כמה פעמים תכננתם להיעזר ברכבת ישראל, ובסוף התאכזבתם. פעם זו הייתה תקלה טכנית, פעם אחרת שביתת נהגי קטרים או פשוט שיפוצים במסילה. מוניות לנתב“ג תמיד עובדות. אין כאן שביתות ואין כאן הפתעות.

מחיר טוב יותר – על פי החוק הנסיעות חייבות להיות מתומחרות על פי המונה של המונית. נכון, מונית תהיה יותר יקרה מרכבת ישראל, אבל בטח שיותר זולה מרכב פרטי. החנייה לטווח ארוך שתצטרכו עבור רכבכם הפרטי תעלה לכם הון.

נוחות – אז נניח והחלטתם להגיע ממרכז רעננה אל שדה התעופה באמצעות הרכבת. קודם כל תצטרכו הסעה מביתכם אל תחנת הרכבת. וגם בחזור, מתחנת הרכבת אל ביתכם. במקום זאת תעדיפו שירות מוניות לשדה התעופה, שירות שיאסוף אתכם מדלת ביתכם, וייקח אתכם עד לשדה התעופה. ואותו הדבר בחזור.

מתאים לאנשי עסקים המבקרים בארץ – חברות ישראליות מרבות לארח אנשי עסקים ועובדים מחו“ל. וכאשר מגיעים עובדים מגרמניה, מומביי או ניו יורק, אתם לא יכולים לצפות שהם ישברו את הראש איך להגיע משדה התעופה למלון בתל אביב או הרצליה. בוודאי שזה לא יהיה מכובד לשלוח אותם בתחבורה ציבורית. במקום זאת מונית תחכה להם ותיקח אותם עד לבית המלון.

בטיחותמונית לשדה התעופה או מונית משדה התעופה אל הבית, נוגעת באופן ישיר לבטיחות שלכם. אם עליכם לנהוג לשדה התעופה בשעת לילה מאוחרת, אתם עייפים ומסכנים את עצמכם ואת בני המשפחה. לעומת זאת, נהג מונית המורגל בנסיעות לילה ונח לפני המשמרת, מאפשר לכם הגעה בטוחה אל שדה התעופה או בחזרה לביתכם בסוף החופשה.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!