להזמין דירה או חדר ב AIRBNB

פעם כאשר היינו טסים לחו“ל היינו תמיד מזמינים מלון. כל עוד לא הייתה לנו איזו דודה באמריקה, זו הייתה האפשרות היחידה. אבל היום ישנן אפשרויות אחרות להזמין דירות ואפילו רק חדרים מתוך דירות. ניתן לעשות זאת באמצעות פלטפורמת AIRBNB, ויש גם אחרות.

Airbnb חוללה מהפכה בדרך שבה אנשים מטיילים ומוצאים מקומות לינה. הפלטפורמה מספקת מגוון רחב של אפשרויות לינה משתלמות וייחודיות, העונות על טעמים ותקציבים שונים. הזמנת דירה היא פשוטה וקלה, בדיוק כמו להזמין מוניות לנתב“ג.

היתרונות של AIRBNB

AIRBNB מגדיל את מספר האפשרויות העומדות בפניכם, כלומר הוא משכלל את התחרות ומזה אתם תמיד נהנים. עומדות בפניכם יותר אפשרויות, ובחוקי הכלכלה זה מה שמוריד את המחירים. ולא רק שהמחירים יורדים, גם רמת השירות עולה, מכיוון שכולם רוצים למשוך את התיירים אליהם.

ומלבד העלויות של הדירה, דירות AIRBNB יכולות לחסוך לכם בעלויות העקיפות. אנו מדברים על הוצאות האוכל שלכם. לאכול 3 ארוחות ביום במסעדות יכול להיות יקר מאוד. ברבות מהדירות ישנו מטבח בו תוכלו לבשל, וכך תוכלו לחסוך באופן משמעותי בהוצאות שלכם.

הפלטפורמה גם מאפשרת לכם למצוא חדרים ודירות באזורים רבים בכל עיר. בעוד בתי המלון נוטים להתקבץ באזורים מסוימים הנחשבים לתיירותיים, דירות אלו יכולות להיות באזורים שונים של העיר. לפעמים יש לאזור יתרון, אך לא בהכרח. תמיד חובה עליכם לחקור מה יש בסביבת הדירה ואת זמן ההגעה למקומות שבהם תרצו לבקר. זה לא משהו מסובך, כל בעל דירה תמיד מציג את מוקדי העניין בסביבה וזמני ההגעה בפרופיל הדירה.

להתחבר יותר אל המקומיים

אחד הדברים הכי כייפיים בטיול הוא להתחבר יותר אל המקומיים. כך ניתן ללמוד יותר על היעד שמבקרים בו וגם להכיר חברים חדשים. ישנן דירות שהן בפרטיות מוחלטת, ואפילו במעמד קבלת המפתח לא תפגשו את בעל הדירה (נהוג למסור קוד לפתיחת הדלת או פתרונות בסגנון). אך מנגד, ישנם חדרים בבתים של חבר‘ה נחמדים שתוכלו להכיר. וישנם גם מקומות בהם ישנם מספר חדרים בבית אחד. כמובן שזה לא מתאים לכל אחד, אך כל האפשרויות פתוחות.

בעלי הדירות נוהגים לספק מידע חשוב, וכמובן ישמחו לענות על כל שאלה. וזוהי הזדמנות שלכם לקבל את המידע הטוב ביותר והעדכני ביותר. אולי הם יספרו לכם איזה מועדון הכי נחשב. היכן ניתן למצוא מזכרות במחירים זולים יותר ואיזה שירות מוניות לשדה התעופה הוא הכי טוב. הטיפים האלו יכולים גם לשפר את החוויה, וגם לחסוך בעלויות.

ועוד טיפ לסיום שלא כולם יודעים! ניתן להתמקח על המחירים באתר. נכון, אין בשום מקום כפתור שלוחצים עליו לצורך מיקוח. אבל בעלי הדירות יכולים להציע לכם הנחות, אתם רק צריכים לכתוב להם ולנסות לבקש. כמובן עשו זאת בטוב טעם.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!