לאן טסים בראש השנה?

ראש השנה הוא הראשון בחגי תשרי, ובעצם החג הראשון של השנה. ברור שנרצה לציין את החג בצורה חיובית ומהנה, בשביל שייתן לנו אנרגיה לכל המשך השנה ותקווה כי כל השנה תעבור עלינו בטוב ובשמחה. ומה יכול להיות יותר טוב מחופשה בחו“ל בראש השנה. נכון שאתם כבר יכולים לדמיין את המונית לנתב“ג מחכה לכם למטה?

השנה ראש השנה חל ב 15 בספטמבר, ונופל עלינו בדיוק בסוף השבוע. אתם יכולים לטוס לחופשת סוף שבוע קצרה במיוחד, אולי יומיים באיסטנבול או סוף שבוע באתונה.  ואולי לעשות גשר עד אחרי יום כיפור, וליהנות משהות קצת יותר ארוכה בחו“ל. מכיוון שאלו חופשות בעלות אופי קצר, אנו ממליצים לכם לבחור ביעדים קרובים ולא לבזבז זמן על טיסות ארוכות וקונקשנים. קפריסין, יוון ותורכיה הם כמובן בראש רשימת היעדים המומלצים לראש השנה. אבל ממש לא היחידים.

אתם חופשיים לבחור את היעדים שלכם על פי העדפותיכם האישית. קבלו כמה המלצות בסיסיות:

  1. הסתכלו לאן יש דילים – האתרים של חברות הנסיעות מציעים לכם מבחר דילים לראש השנה. וכמובן במחירים משתלמים. תוכלו לראות מהן האפשרויות שמוצאות חן בעיניכם ולבחור.
  2. בדקו מה מזג האוויר – אולי אתם בעניין של מקומות חמים, ואולי תרצו מקומות קרים. לכל אחד יש את השיקולים שלו. יש מקומות בעלי מזג אוויר הדומה לישראל, ויש מקומות שבהם אמצע ספטמבר זה כבר ממש קר. אתם בוודאי יודעים איך לבדוק באינטרנט את תחזית מזג האוויר.
  3. אירועים מעניינים – העולם מלא באירועים ופסטיבלים, וזהו יכול להיות אחד השיקולים שלכם כאשר אתם מחפשים יעד לבלות בו. תוכלו בקלות לחקור על היעד באמצעות האינטרנט, אולי יש בו פסטיבל מעניין, אולי משחק כדורגל שאתם חייבים לראות או סתם קונצרט רוק שבא לכם בטוב.

אנחנו כבר עשינו הצצה באתרים של סוכנויות הנסיעות, וכצפוי ראינו שיש הרבה דילים לאיי יוון, קפריסין וגם ליעדים בבולגריה. ובהחלט אלו יכולים להיות יעדים מתאימים.

ליהנות מהרגע הראשון

חופשות תשרי הן בדרך כלל קצרות. אלו הן לא החופשות המשפחתיות הארוכות של הקיץ. לכן תרצו לוודא שהכול יזרום ויהיה נוח, וששום דבר לא יעכב אתכם.

כבר מהרגע הראשון כדאי לכם להזמין מוניות לשדה התעופה. יש לכך השפעה ישירה על החופשה שלכם ! הגעה עם מוניות לנתב“ג תבטיח לכם את הנוחות המרבית. אין צורך שנפחיד אתכם במחשבות על נסיעה בפקקים, נסיעות באמצע הלילה או נהיגה הביתה אחרי שאתם עייפים מהטיסה. אתם כבר יודעים על מה אנחנו מדברים.

במקום זאת אפשר להזמין מונית, ולהגיע לשדה התעופה בנוחות מרבית. נהג המונית ייקח אתכם עד לפתח הטרמינל, לא תצטרכו לחפש חנייה או להתעכב על כל מיני שטויות.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!