חניה בנתב“ג או מוניות לנתב“ג

מתכננים חופשה? החופשה שלכם תתחיל בשדה התעופה בן גוריון. אבל איך תגיעו לשדה התעופה? האם תעדיפו לשלם על חניה בנתב“ג או שאולי עדיף לכם להזמין מונית לשדה התעופה?
השאלה שעומדת כאן על הפרק היא כיצד אתם רוצים להגיע לשדה התעופה. בעיקרון ישנן 3 אפשרויות הגעה: תחבורה ציבורית, רכב פרטי או שירותי הסעות לנתב“ג. לכל צורת הגעה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

תחבורה ציבורית – אם אתם בעניין של חיסכון, תחבורה ציבורית כמו אוטובוסים ורכבות היא אכן הפתרון הזול ביותר. אך כמובן שעבור רבים זהו הפתרון הכי פחות נוח, ולא תמיד אפשרי. ישנן מוגבלויות שונות הקשורות לתחבורה הציבורית. למשל היא לא אוספת אתכם מהבית, ולעתים יש צורך לשלב מספר אוטובוסים או אוטובוס פלוס רכבת על מנת להגיע אל שדה התעופה. ועל מנת להגיע בזמן, תצטרכו לצאת מהבית כמה שעות טובות קודם. וכמובן שהתחבורה הציבורית אינה זמינה 24 שעות ביממה.

רכב פרטי – רכב פרטי הוא פתרון נוח יותר מאשר אוטובוסים. אתם יוצאים מהבית, בכל שעה שתרצו ומגיעים עד שדה התעופה. הבעיות הקשורות לשימוש ברכב פרטי יכולות להיות חוסר מקום לכל בני המשפחה והמזוודות, הצורך בנהיגה בשעות לא נוחות ולבסוף עניין החנייה בנתב“ג. ועל זה נדבר מייד.
מוניות לנתב“ג – מוניות לנתב“ג הן ככל הנראה הפתרון הנוח ביותר. בדיוק כמו רכב פרטי הן מאפשרות לכם להגיע מהבית אל שדה התעופה. ולמעשה הן מורידות אתכם ממש בכניסה, דבר שלא תוכלו לעשות עם הרכב הפרטי (אותו יש להשאיר בחנייה). ניתן ליהנות מהשירות בכל שעה, וזה חוסך לכם את הצורך לנסוע כאשר אתם עייפים או לנהוג באמצע הלילה.

רכב פרטי או מונית לנתב“ג

אם אתם רוצים נוחות, השאלה המרכזית היא האם לנסוע עם רכבכם הפרטי או להזמין מונית לשדה התעופה.
מקובל לחשוב כי שירותי מוניות לנתב“ג הן דבר יקר מאוד, אך בפועל הפתרון היקר ביותר הוא הגעה עם רכבכם הפרטי אל שדה התעופה. אם תגיעו אל שדה התעופה עם רכבכם הפרטי, אתם תאלצו לשלם על חנייה לטווח ארוך. דבר שיעלה לכם עשרות שקלים ביום. וזאת כמובן לצד הוצאות הדלק של הנסיעה.
כך שאם תעשו את החשבון, השארת הרכב בחנייה לטווח ארוך, אפילו אם זו חופשה של סוף שבוע ארוך, צפויה להיות האפשרות היקרה ביותר.
אם מחפשים פתרון שהוא גם נוח, גם אמין ויחד עם זאת במחיר משתלם – נראה כי מוניות לנתב“ג הן הפתרון הטוב ביותר. חפשו אחר חברת מוניות מנוסה ומומלצת, כך תוכלו להגיע לשדה התעופה בשיא הנוחות. ניתן להזמין שירות בהלוך, וניתן להזמין שירות בחזור.
וכאשר תחזרו עייפים אחרי טיסה ארוכה, ותנחתו באמצע הלילה. אתם באמת תעדיפו כי נהג ערני יאסוף אתכם. אתם תוכלו לנמנם במונית, והנהג ידאג כי תגיעו בבטחה אל ביתכם.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!