הפיצה הכי טובה ברומא

ישראלים רבים יטוסו השנה לרומא. זהו יעד תיירותי פופולרי מאוד עבור משפחות, זוגות צעירים ואנשים בכל הגילים. ברומא יש הכל. אתם יכולים למצוא כאן מוזאונים והיסטוריה עשירה. אתם יכולים למצוא חיי לילה. לעשות קניות של מיטב האופנה האיטלקית ועוד הרבה דברים מעניינים. ולא משנה מהי מטרת הביקור שלכם, על פיצה איטלקית אותנטית אתם לא יכולים לוותר.

יש פיצות מעולות ברומא, וסביר להניח שלא תתאכזבו. אבל אם אתם פודיז מושבעים, להלן כמה המלצות למקומות שכדאי לכם לנסות. אתם תתחילו להזיל ריר עוד מהרגע שהזמנתם מונית לנתב“ג.

פיצריית Pinsere

חשוב לנו להזכיר את הפיצרייה הזו, מכיוון שאם תחלפו לידה יתכן כי תדלגו הלאה ולא תבינו כמה הפיצה הזו טובה. זוהי לא מסעדה שבהם ויושבים, אלא מקום פשוט שבו לוקחים פיצה מהדלפק. יש שולחנות עמידה בחוץ.
יש כאן פיצות רומאיות קלסיות, בדרך כלל בצורה מלבנית. הן מגיעות במגוון גדול של טעמים עם ירקות עונתיים, בשרים וסוגי גבינות. אתם לא תתחרטו על הפיצה הזו.

פיצרייה מגניפיקה

אם הגעתם אל מוזאון הוותיקן ואחרי כמה שעות אתם מתים מרעב, התאפקו עוד קצת. במרחק של 15 דקות נסיעה תוכלו למצוא את פיצריית מגניפיקה בשכונת Balduina. כאן תוכלו למצוא מבחר פיצות קלסיות, כולל פיצות מרגריטה פשוטות שכם הילדים יאהבו. אבל אתם בעניין של לנסות דברים מיוחדים עם נגיעה אישית של שף, כאן תוכלו למצוא פיצות נועזות יותר כמו פיצות לימון וכרישה.

Trapizzino

טרפזינו מגישים משהו קצת יוצא דופן ומאוד טרנדי. במבט ראשון היינו מתארים זאת כפיצה בפיתה, אך שונה למדי ממה שאתם מדמיינים או אולי מכינים לפחות בבית.
מדובר בהמצאה ייחודית של השף Stefano Callegari. הוא ייצר מנות אותן הוא מתאר ככיסי בצק פיצה הממולאים במתכונים איטלקיים קלאסיים. תוכלו לנסות לשלב בין הפיצה המיוחדת שלו ובירות מקומיות המוגשות כאן.

Piccolo Buco

אם הגעתם לבקר במזרקת טרוי, לא הרחק משם תמצאו את פיצריית Piccolo Buco. ואם למדתם מילה או שתיים באיטלקית, תדעו שהפירוש הוא ”חור קטן“. אבל זהו באמת חור שכדאי לכם לבקר בו. המקום זוכה להצלחה רבה, גם בקרב המקומיים וגם בקרב התיירים. ואם המקומיים מגיעים בהמוניים, אז כנראה שזהו מדד טוב לאיכות הפיצה. האיטלקים לא מתפשרים בנושא של אוכל.
הפיצות מוגשות על בצק בעבודת יד שעבר התפחה אטית של 48 שעות, מה שמעניק לו את המרקם המיוחד.

Bona Pizza Romana

אז מלבד פיצות טעימות, יש משהו משותף לכל הפיצריות שהזכרנו – אף אחת מהן אינה כשרה. בכולן תמצאו בשרים ממקור לא ידוע המוגשים עם גבינות. אך אם אתם בענייני כשרות, זוהי הפיצה המומלצת על ידי הקהילה היהודית ברומא ותיירים שומרי כשרות. למסעדה מספר סניפים, אך לא כולם כשרים. אם אתם מחפשים את הסניף הכשר תוכלו למצוא אותו בכתובת Via del Portico d’Ottavia, 7.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!