המלצות החופים הכי טובים בעולם

אז אחרי שקיבלתם המלצות על שירותי מוניות לנתב“ג, הרשו לנו לתת לכם המלצות על החופים הכי טובים בעולם.

הקיץ הוא תקופה נהדרת לצאת לחופשה מרעננת בחופים. מי לא אוהב בילוי בחוף הים? ישנם כאלו המשלבים זאת בטיול, אצל אחרים זו מטרת הנסיעה. אז לכן הפעם לכם רשימה של חופים בעולם הנחשבים לטובים ביותר.

  1. איגל ביץ‘, ארובה – זהו אחד החופים היפים ביותר בקאריביים, ואולי בעולם כולו. ובכלל אם הגעתם לארובה, בכל כיוון שתסתכלו תוכלו למצוא חופים מדהימים. אך חוף זה פשוט מצטיין בשילוב המושלם של חוף לבן ומי קריסטל כחולים. והחוף הוא גם חלק משמורה ימית, כך שבהחלט יתכן כי תזכו לראות איזה צב ים בסביבה. ובמהלך החופשה כאן תוכלו ליהנות ממגוון סוגים של ספורט ימי. אם הזמנתם מונית לנתב“ג, אל תספרו לנהג… הוא ירצה להצטרף אליכם.
  2. פונטה אובה, קוסטה ריקה – קוסטה ריקה ידועה מאוד בחופים שלה, ועוד אטרקציות רבות. ואם הגעתם לכאן, לא כדאי לוותר על פונטה אובה. זהו אחד החופים הטובים ביותר בעולם. והיתרון של החוף הוא שהוא קצת מבודד, ולכן מעניק חוויה יותר שקטה ורגועה. תמצאו כאן מים רדודים ושקופים, עם שוניות אלומגים מרהיבות. גם אם אינכם צוללנים, תוכלו לראות הרבה רק בעזרת שנורקל. אתם תזכו ליהנות מהשמש והחוף הרגוע, וגם להכיר את חיי העולם התת מימי העשיר שיש כאן.
  3. חוף קופה קובאנה, ברזיל – אולי אחד החופים המפורסמים בעולם, ובהחלט מקום מלא אווירה ושכדאי לבקר בו. תשכחו מחופים שקטים ומבודדים, אבל בכל זאת השמחה הברזילאית היא משהו שכדאי לפגוש. החוף מלא בדוכני אוכל, ברים, בתי מלון, תיירים ומקומיים.
  4. חוף Whitehaven, אוסטרליה – סליחה שאנחנו שולחים אתכם למקומות רחוקים, אבל מה לעשות, שם באמת ישנם חופים יוצאי דופן. בחוף זה תוכלו לראות מראה ספירלי מיוחד של החול והמים הכחולים. ואם אתם בענייני צילום, אתם תיהנו מהחוף הזה. אמנם רחוק, אבל היתרון הוא שהחוף יחסית שקט. לפעמים עובר איזה מסוק בשמיים עם תיירים הרוצים להתרשם מיופיו מהאוויר.
  5. חוף Navagio Beach, יוון – עבור כל אלו שהתלוננו שאנו מביאים לכם רק חופים מרוחקים שייקח לכם יומיים או שלושה רק להגיע אליהם, הרשו לנו להציע לכם חוף קרוב. חוף Navagio הוא אחד המפורסמים ביוון, ואף בעולם כולו. אל החוף הזה מגיעים רק בסירה, ויש לו מראה דרמטי שכבר הונצח בכל הרשתות החברתיות. זהו אחד מאתרי החובה של אוהבי החופים המגיעים ליוון.

ואלו רק 5 מהחופים המומלצים, אך ישנם עוד חופים רבים אחרים. אנו בטוחים כי גם ביעד החופשה שלכם תמצאו חופים מעולים. אל תשכחו לארוז בגד ים, משקפי שמש וכל מה שצריך בשביל ליהנות מהחוף. ואם נזכרתם ששכחתם בגד ים כאשר אתם כבר נמצאים על מונית לנתב“ג, לא נורא – תוכלו לרכוש בשדה התעופה או כאשר תגיעו ליעד.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!