האפליקציות שכל נוסע חייב

קשה לדמיין את העולם שלנו ללא אפליקציות, ואנו עושים בהן שימוש מידי יום. יתכן שאפילו מוניות לנתב“ג הזמנתם באמצעות אפליקציה. וגם אם לא, עדיין אנו בטוחים שעשיתם היום איזה שימוש באפליקציה – כולל ברגע זה שאתם קוראים את שורות אלו.

הפעם אנו רוצים לדבר אתכם על 10 אפליקציות שימושיות עבור הנוסעים לחו“ל. וגם אם כבר הזמנתם מונית לשדה התעופה, ואתם כבר בדרככם… עדיין לא מאוחר להתקין את האפליקציות עבור הטיול שלכם.

אפליקציות שכל נוסע חייב

  1. Airbnb – היא האפליקציה שתסדר לכם היכן לישון. אתם יכולים למצוא כאן דירות וחדרים בכל רמת מחיר. ואפילו ניתן למצוא כל מיני סיורים ואטרקציות מעניינות ביעד שאליו אתם נוסעים. הכל בצורה בטוחה, תוך כדי קבלת כל המידע הדרוש על הדירות. אל תהיו נעולים על בתי המלון, בדקו גם כאן את האפשרויות.
  2. booking – קודם דיברנו על Airbnb, אבל תמיד כדאי לבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם. בוקינג הוא עוד אתר בו תוכלו למצוא אפשרויות רבות של בתי מלון בכל רמת מחיר. תוכלו לסמן את התוצאות לפי דירוג המלון, לפי המחירים ועוד. שימושי מאוד.
  3. טריפ אדוויזור – אתר התיירות המוביל בעולם. באמצעות האפליקציה תוכלו למצוא המלצות על כל יעד שבו אתם מבקרים, והכל מלווה בביקורות, דירוגים ואפילו תמונות של הגולשים. אתם יכולים להיעזר באתר כאשר אתם מחפשים מסעדה בניו יורק, או מתלבטים באיזה מוזאון כדאי לבקר.
  4. אפליקציות הכרויות – זה עובר הרווקים שביניכם. אנחנו לא יודעים אם אתם בעניין של טינדר, במבלבי או אולי גריינדר. אבל האפליקציות הן הזדמנות נהדרת להכיר אנשים, בחורים ובחורות. תוכלו לרכוש חברים חדשים בכל העולם. מעולה למי שטס לבדו.
  5. TripIt – מכירים את זה שאתם נסחבים עם תיקיה של מסמכים, או כל רגע מחפשים באימייל את הבוקינג של המלון, או הכרטיסים לדיסני… זוהי אפליקציה שעושה לכם סדר בכל הדברים. כאן תוכלו לארגן את כל הטיסות, הכרטיסים וכל המידע החשוב. הכל יהיה נגיש בצורה מסודרת ולא תבזבזו זמן על חיפושים או סחיבת תייקת מסמכים.
  6. אפליקציות ניווט – בארץ אתם משתמשים בוויז, אז בחוץ לארץ לא? אם אתם נוהגים אתם בוודאי זקוקים לאפליקציית ניווט. אך גם כאשר אתם הולכים ברגל, במקום להסתבך עם מפות ניתן לעשות זאת בקלות בעזרת אפליקציית google maps המתאימה גם להולכי הרגל.
  7. PackPoint – אפליקציה זו תסייע לכם לארוז את התיק או המזוודה. יש אלו שלוקחים יותר מידי דברים והם בסוף לא משתמשים בהם, ויש את אלו שתמיד שוכחים לקחת את מה שחשוב באמת. בעזרת אפליקציה זו תוכלו להכין את הרשימה המושלמת. האפליקציה לוקחת בחשבון את היעד, מזג האוויר והפעילויות שאתם מתכננים ומציעה לכם רשימה מותאמת אישית. כך תמנעו מהרגעים האלו שאתם במונית לנתב“ג ופתאום מגלים ששכחתם לקחת בגד ים.
צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!