האפליקציות שאתם חייבים באיטליה

הזמנתם שירות מוניות לנתב“ג, ומשם אתם ממריאים לאיטליה. אכן איטליה היא יעד פופולרי מאוד בקרב הישראלים. היא מתאימה לכל הגילים ולכל סוגי הטיולים. מאוהבי ההיסטוריה, דרך אוהבי הקניות והמסעדות, ועד אלו המחפשים נופי טבע מרהיבים.

הפעם אנחנו רוצים להמליץ לכם על כמה אפליקציות שימושיות לקראת הטיולים שלכם באיטליה. עכשיו, כאשר אתם יושבים בנחת במונית לנתב“ג, זהו הזמן להיכנס לחנות האפליקציות ולוודא שיש לכם את כל האפליקציות החשובות

ProntoTreno – רכבות הן אמצעי תחבורה יעיל ביותר באיטליה, ובכלל באירופה. באמצעות אפליקציה זו תוכלו להתעדכן בלוחות הזמנים ואף לבצע הזמנות של כרטיסים. חשוב מאוד, האפליקציה מאפשרת לכם לעשות זאת גם בשפה האנגלית. זה מקל מאוד על הטיול באיטליה. אולי זה פחות רלוונטי לנופשונים קצרים, אך מי שבאמת רוצה לגלות את איטליה ימצא הרבה שימוש לאפליקציה הזו.

iMiBACT – זוהי אפליקציה המתאימה למי שרוצה לבקר במוזאונים ואתרים ארכאולוגיים. באמצעות האפליקציה תוכלו ליהנות ממידע וסיורים מודרכים אשר יאפשרו לכם ללמוד על כל מקום שתבקרו בו. באפליקציה זו ישנם גם עשרות מוזאונים ואתרים חשובים, וסביר להניח שהמקומות שתבקרו בהם יהיו באפליקציה. במידה ולא, למוזאונים רבים ישנן אפליקציות משל עצמן.

Cibando – אתם בוודאי יודעים כי האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהטיול שלכם באיטליה. איטליה מלאה במסעדות ומטבח מקומי עשיר מאוד. ובכלל יש בה מסעדות מכל הסוגים. אבל היכן כדאי לאכול? בדרך כלל המסעדות באזורים התיירותיים הן היקרות והנחותות יותר. באמצעות אפליקציה זו תוכלו למצוא את המסעדות המומלצות בכל מקום.

אפליקציות נוספות

האפליקציות שהזכרנו הן אפליקציות ספציפיות המתאימות לכל מי שמבקר באיטליה. אך ישנן עוד אפליקציות נוספות שיכולות להיות שימושיות למטיילים, בכל מקום שהם מבקרים בהם.

למשל טריפ אדוויזור היא אפליקציה המכסה את כל מדינות העולם. בה תמיד תוכלו למצוא המלצות על בתי מלון, פעילויות שונות ואתרים לבקר בהם.

אפליקציה חשובה נוספת היא AIRBNB, בעזרת אפליקציה זו תוכלו למצוא מקומות מדליקים ללון בהם. יש כאן מגוון אפשרויות, חלקן אפילו לא שגרתיות.

כדאי גם להשתמש באפליקציות אשר יעזרו לכם לתקשר עם המקומיים. למשל תוכלו להיעזר ב SPEAK & TRANSLATE, כלי חזק לתרגום לשפות שונות. ניתן אפילו לצלם את שלטי הרחוב ולתרגם אותם.

ואם השכרתם רכב, אתם חייבים אפליקציית ניווט בחו“ל. אנו מניחים שיש לכם וויז בטלפון, היא תהיה שימושית במיוחד גם בכבישים באיטליה או בכל מקום אחר שבו תבקרו.

ולסיום, אם עדיין לא הזמנתם מוניות לשדה התעופה, זכרו כי ניתן לעשות זאת גם באמצעות אפליקציה.

 

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!