האגמים הנפלאים ביותר

חופשות בחול מאפשרות לנו לבלות במקומות חדשים עם נופים מיוחדים ופעילויות האופייניות למקום. וכולנו אוהבים חופשות בחו“ל. אין כמו הרגע הזה שאתם מזמינים מוניות לנתב“ג ויודעים כי אתם בדרך לחופשה.

אבל רגע, לפני שאתם מזמינים מונית לנתב“ג אתם צריכים לבחור את היעד ולתכנן את החופשה.

כמובן שלא חסרים מקומות לבלות בהם. חלקם קרובים ובמרחק של כמה שעות טיסה בודדות, אחרים ממש בצד השני של העולם.

הפעם אנו רוצים להציע לכם כמה מקומות עבור מי שמחפש חופשת אגמים. אגם יפה תמיד מהווה סביבה אטרקטיבית לנופש. הוא מעניק גם נופים וגם אפשרויות בילוי שונות. תמיד יש אתרי נופש בקרבת אגמים, והם תמיד מומלצים. הדוגמה הכי טובה היא אגם גארדה, שהפך למקום מוכר בקרה הקהל הישראלי. אך יש עוד הרבה יותר.

אגמים שכדאי לכם להכיר

אגם האווסו, אריזונה – לייק האווסו נמצא באריזונה. יש שם חופים, מסלולי הליכה, שייט על האגם ואזור פיקניק. זהו אתר תיירות פופולרי בקרב תושבי ארצות הברית הגרים באריזונה, ומגיעים לכאן גם אנשים ממקומות אחרים. המקום מפורסם גם בזכות גשר לונדון… לא התבלבלנו. אבל את הסיפור על איך גשר מלונדון מגיע לאריזונה תשמעו כבר כאן. או שתחפשו בגוגל בזמן שאתם במונית בדרך לנתב“ג

אגם מוריין, קנדה

אגם זה נמצא בהרי הרוקי הקנדיים, במקום המכונה עמק עשר הפסגות. מלבד האגם היפה, נשקף כאן הנוף המרהיב של ההרים המושלגים, ממש כמו בגלויות. לאגם צבע כחול ייחודי וזהו אחד מהאגמים המפורסמים ביותר בקנדה. סביב האדם ישנם מסלולי הליכה רבים.

אגם מליסאני, יוון

האגם הנמצא באי קפלוניה ביוון ידוע גם בתור מערת מליסאני. זאת מכיוון שמדובר באגם תת קרקעי. האגם התגלה רק בשנת 1951, ומספר שנים לאחר מכן נפתח לציבור. תוכלו למצוא כאן מראות מרהיבים של קרני השמש החודרות אל תוך מי האגם הצלולים וצובעות אותם בצבע תכלת מרהיב.

אגם נקורו, קניה

אגם זה נמצא בשבר הסורי אפריקאי, והוא המקום למי שאוהב נופי בראשית ואת עולם החי והצומח. האגם נמצא במקום גבוה, קרוב לאלפיים מטר מעל פני הים. סביב האגם מדרונות תלולים. יש באזור מאות מינים של עופות, כולל אוכלוסיה מרשימה של למעלה ממיליון ציפורי פלמינגו. באזור האגם תוכלו לראות גם קרנפים, ג׳ירפות ובעלי חיים רבים אחרים.

אגם טיטיקקה, גבול בוליביה-פרו

זהו אחד האגמים הגבוהים ביותר בעולם אשר מתאים לשייט. הוא נמצא בגובה של קרוב ל 4 קילומטרים מעל פני הים. העומק הממוצע של האדם הוא כ 140-180 מטר, אך יש בו גם אזור המתקרב ל 300 מטר. זהו אזור לפגוש בו תרבויות עתיקות, ולראות נופים מרהיבים הכוללים את הרכסים המושלגים של הרי האנדים.

צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!