איך לבחור חברת הסעות לשדה התעופה

כאשר אתם יוצאים אל שדה התעופה בדרך אל החופשה שלכם, אתם רוצים לחשוב על דבר אחד בלבד – החופשה. אולי זו החופשה הזוגית, אולי חופשה משפחתית. ויתכן גם כי מדובר בנסיעת עסקים. אך לא משנה מהי מטרת הנסיעה, אתם רוצים להגיע אל שדה התעופה בצורה רגועה, נוחה ובטוחה. וכמובן שחשוב לכם להגיע בזמן. זה לא משנה אם מדובר בחופשה משפחתית ברומא, או נסיעה לתערוכה בסין – אתם חייבים להגיע אל שדה התעופה בזמן.
הדרך הטובה והנוחה ביותר היא להזמין שירותי מוניות לנתב“ג. באמצעות הסעות לשדה התעופה אתם יכולים ליהנות מפתרון נוח שאוסף אתכם מהבית ומביא אתכם לשדה התעופה. זה חוסך לכם את הצורך לשלם על חניה בנתב“ג, זה נוח יותר כאשר צריך לנסוע באמצע הלילה. זה מאפשר לפתור בעיות של מקום, כאשר במקרים רבים, לא ניתן להכנית את כל המשפחה עם המזוודות אל רכבכם הפרטי. ויש לזה עוד צדדים והיבטים שונים ההופכים את המוניות לאפשרות מועדפת.

אך כיצד תבחרו את חברת ההסעות שתיקח אתכם אל שדה התעופה?

בחירת חברת מוניות לנתב“ג

  1. זמינות השירות – טיסות יש בכל שעות היממה. אתם עשויים להמריא באמצע הלילה, או לחלופין לנחות באמצע הלילה. ולכן כאשר אתם מחפשים שירותי הסעות לנתב“ג, חשוב לכם לוודא כי זו חברה אשר מעניקה שירותים זמינים בשעות שאתם צריכים.
  2. הזמנה קלה ומהירה – תיאום נסיעה לשדה התעופה צריך להיות דבר מהיר. אתם לא רוצים לעמוד בהמתנה 40 דקות עד שמישהו יתפנה לקחת את ההזמנה שלכם. לא משנה אם החברה מציעה מענה טלפוני, אפליקציה או הזמנה באמצעות ממשק אינטרנט, העיקר שתוכלו לעשות זאת במהירות וביעילות.
  3. חברה מקצועית – מוניות לנתב“ג הן עסק רציני. אתם לא יכולים לנסוע עם איזה חאפר שיש לו רכב. לא רק שזה לא חוקי, זה גם חושף אתכם לסיכונים רבים ורמת שירות נמוכה. הזמנת מונית לנתב“ג עושים רק באמצעות חברה מסודרת בעלת כל האישורים והביטוחים הדרושים לצורך הסעת נוסעים.
  4. עמידה בלוחות זמנים – עמידה בלוחות זמנים היא דבר חשוב מאוד כאשר אתם צריכים להגיע לשדה התעופה. יש להגיע לשדה התעופה בזמן על מנת לעבור את הצ‘ק אין והבדיקות הביטחוניות. אם לא תגיעו בזמן, המטוס לא יחכה. אתם רוצים להגיע בזמן שיאפשר לכם לעשות הכל בנחת, ואולי גם לזכות בזמן לבילוי בדיוטי פרי. לכן חשוב לוודא כי מדובר בחברת מוניות אמינה המגיעה בזמן. אתם יכולים לחפש עליהם ביקורות באינטרנט ולהתרשם.
  5. ותק החברה – ותק החברה הוא אחד הכלים שיכולים לעזור לכם לבחון היבטים רבים של פעילות החברה. ההיגיון שלנו אומר כי חברה שלא תעניק שירות מקצועי, לא תצליח בשוק. ואילו חברה ותיקה, היא חברה שלקוחותיה חוזרים אליה שוב ושוב. כך תוכלו לערוך עליה בדיקה, ולראות כי יש חוות דעת רבות שנרשמו במהלך השנים.
צרו קשר
יש לכם שאלה?
צוות מוניות נתבג זמין בשבילכם 24/7
Booking.com

אל תחכו לרגע האחרון!

שריינו לכם מונית מנתב"ג או לנתב"ג.
שימו ♥ צוות מוניות נתב"ג – TAXI CITY יצור איתכם קשר לאישור הזמנה!